Smledniška pot

SMLEDNIŠKA POT 21.2.2019

Smledniška pot se prične v centru Medvod, v kraju ki leži med dvema vodama to je med Savo in Soro, ki se tukaj združita. Od tod dobimo ime kraja Medvode. Pot pelje mimo tovarne Donit, še prej pa mimo nove knjižnice in nekaj lepih starih meščanskih hiš v nizko sotesko Save. Ta je bila l. 1952 pregrajena za potrebe pridobivanja elektrike. Pot pelje zelo blizu HE Moste (Medvode) in naprej čez hrib Brezovec, 464 m visok. Pot ni markirana, a ves čas imate na levi strugo Save oziroma Zbiljsko jezero. Najvišji cilj poti, ki nima markacij in žigov je Stari grad Smlednik, od koder je krasen razgled po celotni Gorenjski oziroma Ljubljanski kotlini. Potem lahko nadaljujemo s hojo navzdol proti dvorcu baronov Lazarini, se vrnemo nazaj k reki Savi ali pa obiščemo še kakšno vas višje ob tiku reke navzgor. Vozni red vlakov mi je določil povratek na ž.p. Medvode ob 15. uri, ko je vlak za Ljubljano pripeljal iz Kranja, ampak skoraj brez potnikov. Na poti sem bil 6 ur s postankom na gradu in ob jezeru.