Visoka Polica

Visoka Polica(Cima delle Cenge) - 2002m,Vette Scabre,JV vrh -1787m, 11.9.2016
Direttissima V-/IV,200m
Via normale II

Ob 7.48 uri nas je 18 pohodnikov startalo s parkirišča proti koči Bruner.Smiljan je vklopil turbo,jaz sem sopihal za njim kot muzejski vlak,ostali pa so začeli normalen pohod.
Ob 9.32 sva že vstopila v slavno Direttissimo,najlepšo štirico v Julijcih.Smiljan je plezal - letel naprej,jaz kot drugi v navezi pa sem žgal za njim.Tik pod vrhom sem začutil čudenj vonj po zažgani gumi.Mater plezalke so se mi vžgale!
V uri in sedem minut sva izplezala.Ob 10.39 sva že pospravljala opremo pri zadnjem štantu,s tem,da sem v tretjem raztežaju celo večnost reševal štrik iz čudovitega makrameja.
To je bilo moje najhitrejše plezanje doslej,prva štirica,ki pa jo bo treba ponoviti,da si jo bom na cajtu ogledal.Danes je vse prehitro zletelo mimo,še aparat ni imel časa vseh slik izostriti.
Na vrhu sem se počutil kot ožeta cunja pa vendar srečen.
Z ostalimi pohodniki, ki sva jih še ravno ujela,smo sestopili po smeri njihovega prihoda v Škrbino v Policah,od tam pa po vojaški poti na JV vrh Vette Scabre -1787m in v dolino po Canale della Malga na zaslužen pir.Pa še obvezen obisk Aljaževega hrama in tura je v celoti uspela.
Lep dan,poln nepozabnih doživetij!