Triglav

NA TRIGLAV PO MOJE

Že dlje časa sem si želel, da bi Triglav obiskal na poseben način, kar celo pot od doma peš, sam, brez pomoči na poti. Trasa ni najbolj idealna, vendar sem jo izbral glede na muhasto vreme, glavni cilj: peš na Triglav in koče ob poti. S potjo sem pričel 5. 8. ob 14:20 uri, na Triglav pa sem stopil 12. 8. ob 11:50 uri, torej malenkost manj kot 7 dni. Prehodil sem približno 280 km v 90 urah (bruto hoje). Nekaj problemov je bilo z (pre)težkim ruzakom, kartami PZS in nekaterim slabše markiranimi odseki.
Razdalje na profilih poti pomenijo skupni km pot v ravnini, dejansko pa je zaradi naklonov več km.

Lep pozdrav Mirko

Želel sem objaviti v PV mojo pot na Triglav, pa mi je uredniški odbor sporočil, da tak prispevek ne spada v planinsko revijo. Je bil pa kako leto nazaj objavljen prispevek nekoga, ki je hodil dva dni na Triglav iz Vrat in podrobno vse kako ga je pil in sral na Kredarici, to pa sodi v PV :)

Podroben opis moje poti Skupni profil poti Zemljevid poti

1.dan 05.08.2014 Hiška - Laško - Šmohor - Mrzlica.

2.dan 06.08.2014 Mrzlica - Podmeja - Čemšeniška planina - Motnik - Menina planina.

3.dan 07.08.2014 Menina planina - Črnivec - Velika planina

4.dan 08.08.2014 Velika planina - K. Bistrica - Krvavec

5.dan 09.08.2014 Krvavec - Kokra - Kališče - Dom pod Storžičem

6.dan 10.08.2014 Dom pod Storžičem - Tržič - Begunje - Završnica - Valvazor.

7.dan 11.08.2014 Valvazor - Javorniški rovt - Planina pod Golico - Dovje - Vrata.